Sådan booker du et event hos os
Vi guider dig med glæde over telefon eller e-mail til et event der passer jer bedst. Vi kan også tilbyde et fysisk formøde eller rundvisning på vores Bølgemark, mod en betaling på 1000 kr. Vi beder dig kun huske, at Havhøst ikke er nogen almindelig eventudbyder. Vi er en lille non-profit organisation, og vores mål er at bruge hvert øjeblik vi har tilgængeligt, til at forfølge vores mål om at udbrede kendskabet til de trusler der er mod vores havmiljø, og de vidunderlige løsninger der samtidigt er mulige. Derfor er hver en time vi bruger væk fra vores kerneopgave dårlige nyheder for havet, og for de marine økosystemer.
Når du har besluttet at booke et event med os, vil du derfor modtage en faktura på 1500 kr. + moms. Eventet betragtes som booket og bekræftet, så snart pengene er blevet overført til os. Indtil da er eventet ikke bekræftet.
Aflyser du et booket og bekræftet event, vil du ikke få de 1500 kr. tilbage. Efter eventet vil du modtage en faktura på det resterende beløb. Denne faktura skal betales indenfor 8 dage. Hvis du ønsker at aflyse et booket og bekræftet event mindre end en uge før, vil du modtage en faktura på det resterende beløb. Denne faktura skal ligeledes betales indenfor 8 dage.
Du har mulighed for at justere deltagerantallet frem til en uge før eventet. Dog har vi en maks kapacitet på 20 personer.
Bemærk
Alle arrangementer på Bølgen er udendørs og ligesom havbønder er vi i elementernes vold. Husk derfor varmt tøj. Som udgangspunkt gennemfører vi også events i dårligt vejr. Skulle vi alligevel mod forventning blive nødsaget til at aflyse, får du dine penge tilbage indenfor 8 dage. Muslinger og tang serveret ved arrangementer på Bølgen er ikke hjemmedyrkede – de er købt og fødevaregodkendte og skal ses som en del af et tematiseret måltid, der underbygger vores fortælling.